جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

پروژه بازگشت یزدانی به استقلال به بن بست خورد| سیاوش فصل بعد در ملوان

  • کد خبر: ۱۰۸۲۷۸
  • ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷
پروژه بازگشت یزدانی به استقلال به بن بست خورد| سیاوش فصل بعد در ملوان
بازگشت سیاوش یزدانی با استفاده از معافیت تحصیلی به استقلال امکان پذیر نیست و این مدافع باید یک فصل دیگر در ترکیب ملوان بازی کند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، درحالی که همچنان شایعاتی پیرامون بازگشت سیاوش یزدانی میان استقلالی‌ها دست به دست می‌شود، اما این بازیکن به طور قطع فصل بعد در ترکیب تیم ملوان بازی خواهد کرد. یزدانی یک بار از معافیت تحصیلی استفاده کرده و طبق قوانین معافیت تحصیلی فقط یک بار به هرشخص داده خواهد شد وحتی اگر یزدانی در آزمون درکترا نیز پذیرفته شود، نمی‌تواند با معافیت تحصیلی از ملوان جدا شده و برای استقلال بازی کند؛ بنابراین پرونده بازگشت او به استقلال را باید مختومه دانست. درعین حال نیز از باشگاه ملوان بندرانزلی خبر‌هایی درباره عقد قرارداد حرفه‌ای برای فصل آینده با این بازیکن به گوش می‌رسد وانزلی‌چی‌ها حتی نام این مدافع را به عنوان اولین خرید او معرفی کرده‌اند تا مشخص شود دیگر یزدانی به استقلال باز نخواهد گشت. درباره محمد حسین مرادمند نیز خبر‌های مشابهی به گوش می‌رسد و این بازیکن به رغم آنکه توانسته از فرمولی برای معافیت خود بهره بگیرد، اما ظاهرا قصدی برای بازگشت به استقلال ندارد ومی‌خواهد در تیم دیگری به فوتبال ادامه دهد. فقدان این دو بازیکن در فصل جاری بیش از همه به سود عارف غلامی شد و این بازیکن بلافاصله بعد از پایان دوران مصدومیت خود توانست بازی در ترکیب استقلال را تجربه کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->